wtorek, 29 listopada 2011

Pieśćcie nas dziewczyny!!!

Hej blogowicze! Właśnie usłyszałem niesłychanie interesującą wiadomość. Poczułem, że muszę na ten temat napisać, bo to ważne dla obu płci zagadnienie. Otóż okazuje się, że coraz wiecej facetów, chce od swoich partnerek nie czystego, ostrego jak brzytwa  seksu, ale po prostu zwykłych, delikatnych pieszczot. Potwierdzają to również badania przeprowadzone w agencjach towarzyskich. Indagowane w tej sprawie dziewczyny, skarżą sie na panów, że zamiast zrobić co trzeba, szybko i bez głupich gadek, ślimaczą się, każą się głaskać, przytulać i "takie tam" wynalazki. One nie są na to przygotowane i mają z tym duży problem. Ale w sumie nie o te dziewczyny chodzi, a o facetów - pieszczochów. Ostatnio tłumaczyłem jednym miłym paniom co miał na myśli facecik z reklamy, który na pytanie propozycję: herbata czy kawa - odpowiedział.... No właśnie co? Zastanawiały sie cały wieczór. Najbardziej im pasowało z angielska - suck, co znaczy ni mniej ni więcej -ssać. Optymistki!!! Niestety były katastrofalnie rozczarowane, kiedy wytłumaczyłem im, że facecik powiedział po prostu - sok. Woli sok, tyle, że powiedział to zniewieściałym, egzaltowanym głosikiem. To chyba klucz do rozwiązania powyższego problemu, który stawia kobiety w niewygodnej dla nich roli. Przecież to one mają być pieszczone, a nie odwrotnie. Zawsze tak było! Niestety mam coraz większe obawy, że to jest już nie do odkręcenia. Im bardziej kobiety będą mężnieć, tym bardziej faceci będą niewieścieć. Na to się niestety zanosi. A więc kobietki ćwiczcie się w pieszczotach, bo to może być sposób na zdobycie fajnego faceta, którego koleżanki będą wam zazdrościć. Ale czy będziecie szczęśliwe? Nie wiem...pozdrawiam ciepło drm

4 komentarze:

  1. Oooooooooooooooooczywiście,że tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...mam rozumieć, że nieodpartą chęć pieszczenia np. gołych pleców mojego faceta mam przypisać buzującemu w moich jajnikach testosteronowi?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o plecy to nie wiem...pozdrawiam drm.

    OdpowiedzUsuń