sobota, 11 maja 2019

O KOBIETACH MOŻNA ZAWSZE...

Słucham czasem radia, Jezu co się wyprawia! 
Redaktorzy biadolą, że ludzie nie rozumieją jak ważne są te czy tamte sprawy i mają ich przestrogi głęboko w dupie. 
No redaktorzy kochani! Te ludzie właśnie pokazują wam jak gównianą robotą się zajmujecie! Polega ona z grubsza na służeniu temu czy innemu panu, którego interesu  pilnujecie niczym psy na łańcuchu. Czy musicie? 
Oczywiście, że tak bo nic innego w życiu nie umiecie robić. Tak was stworzyła matka natura przy pomocy waszych rodziców i kredyty, których nabraliście, żeby kupić to wszystko dzięki czemu wasze żony i kochanki mogą godnie żyć. Godnie. Jakie to modne ostatnio słowo. Mam nieodparte wrażenie, ze godnie to znaczy mieć więcej pieniędzy, żeby jeszcze więcej kupować, kupować, kupować... i zawalić naszą planetę śmieciami i zatruć ją tym czym się da. Oj, ale przywaliłem...
Wracając do meritum. Redaktory kochane, mówcie i piszcie o kobietach! To temat, który nigdy się nie  znudzi, no chyba, że idzie nam już na dziewiąty krzyżyk.
Kiedyś, kiedy w niektórych sprawach można było powiedzieć dużo więcej niż teraz [ chociaż nie wszystko oczywiście ] w filmie pod tytułem 'Znachor' padło fundamentalnie mądre zdanie, że całemu złu na świecie winne są kobiety. Piękne to i prawdziwe ale przecież my nie krytykujemy kobiet za to, że są złe. One muszą być złe bo świat tego niezbędnie potrzebuje i tym się żywi, dlatego tą robotę ktoś musiał wziąć na siebie. Można powiedzieć, że wręcz zostały do czynienia zła stworzone prze naturę [ ateiści ] lub przez Boga   [wierzący]. Zresztą one temu nie zaprzeczają, że są złe i mówią o tym nawet z pewną satysfakcją. Po prostu jeśli już padło na nie to ambicja każe im tę robotę wykonać solidnie i z niezbędnym zaangażowaniem.
 Czy w ogóle ktoś zwraca uwagę na kobiety dobre? Śmiem wątpić. Raczej traktuje je się lekceważąco i są wykorzystywane do niecnych celów. Natomiast te złe.... Spotkać na swojej drodze taką złą do szpiku kości, to coś o czym łatwo człowiek nie zapomni..
 Widzę czasami jedną panią nieciężkich obyczajów z mojego bloku jak idzie z klientem do swojego gniazdka. No samo zło i występek. Razem tworzą piękną parę wcielonych diabłów i to jest to co ludzi jara, podnieca i nakręca a nie bajki przestraszonych redaktorów o tęczowych zawijasach. Ale o tych sprawach im nie wolno gadać bo poprawność polityczna nie pozwala. Kobieta musi być nieskazitelna, musi walczyć o wolność i demokracje i o wszystko to czego nie potrafią wywalczyć sflaczali od plastiku mężczyźni. 
Każdy jest dzisiaj niewolnikiem kogoś lub czegoś. Banku, korporacji, kredytów, uzależnień, poglądów politycznych  czy właśnie kobiet. I widocznie dobrze nam z tym, skoro popadamy w nie bez szczególnego oporu i refleksji. Moja rada dla tych niewolników własnych słabości jest taka; 
Jeśli nie stać cię na nałogi, pozbądź się ich, jeśli nie stać cię na kobietę, pozbądź się jej, itd, a będziesz żył długo i bez długów.
To z pewnością  zapewni ci szybką śmierć z nudów.
pozdro. drm

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tylko tych myślących jakby coraz mniej...

      Usuń
    2. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
    Cześć wszystkim Jestem Darcy lyne i jestem tutaj, aby podzielić się wspaniałą pracą, którą dr Nosa dla mnie zrobił. Po 5 latach małżeństwa z moim mężem z dwójką dzieci, mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie i wychodzić z innymi kobietami i okazywał mi zimną miłość, kilkakrotnie groził, że się ze mną rozwiedzie, jeśli ośmielę się go zapytać o jego romans z innymi kobietami, ja był całkowicie zdruzgotany i zdezorientowany, dopóki mój stary przyjaciel nie powiedział mi o rzucającym zaklęcie w Internecie o nazwie Dr..nosakhare, który pomaga ludziom w związku i problemie małżeństwa przez moc zaklęć miłosnych, początkowo wątpiłem, czy coś takiego istnieje, ale postanowiłem spróbować, kiedy się z nim skontaktuję, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne iw ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i zaczął przepraszać, teraz przestał wychodzić z innymi kobietami i jego ze mną na dobre i prawdziwe . Skontaktuj się z tym świetnym zaklinaczem zaklęć miłosnych, aby rozwiązać swój związek lub problem małżeństwa
    -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
     lub Zadzwoń lub WhatsApp: +2349083639501
    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujące informacje:
    (1) Jeśli chcesz odzyskać swojego byłego współmałżonka.
    (2) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
    (3) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą.
    (4) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (5) Chcesz być chroniony duchowo.
    (6) Pomóż wyprowadzić ludzi z więzienia
    (7) Wygraj program telewizyjny

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń