środa, 15 maja 2019

NEWER ENDING SHIT

Sorry ale nie jestem w stanie na razie nic sensownego napisać.  Histeria w mediach na wiadomy temat zabiła we mnie jakąkolwiek wenę, a i też czekam na konsekwencje jakie może ona spowodować w wymiarze sprawiedliwości. Może się okazać bowiem, że nawet pisanie o czymkolwiek co ma związek z płcią przeciwną w ferworze przedwyborczym, również może spowodować wielorakie konsekwencje, z dożywociem włącznie. Gdybym wiedział, że dożyję takich pierdolniętych czasów tobym się zastanowił czy w ogóle warto...
 Ech, socjalizm to był raj przy tym gównie, które teraz serwuje nam kapitalistyczny moloch.
 Jedna partia, jedna gazeta, jedna telewizja, jedno radio, jeden interes i jeden wielki święty spokój.  A całej prawdy i tak można było dowiedzieć się stojąc w kolejce po mięso. 
Komu to wszystko przeszkadzało?
Co się dzieje dzisiaj? Co miesiąc inna narracja i mnogość interesów. 
Kto dzisiaj pamięta o Polsce w trocinach, o niepełnosprawnych, o rezydentach czy nauczycielach? Zostali oni wydymani porządnie przez kapitał, który traktuje wszystkich niczym mięso armatnie do swoich wojen o pieniądze i władzę i porzuceni na  śmietniku głupoty. Dzisiaj na tapecie pedofilia a za tydzień, kiedy specom od marketingu wyjdzie, że ludzie się już znudzili i przestają kupować, klikać, słuchać, oglądać znajdzie się inny chodliwy temat, na którym znowu się zarobi. 
 Nawet średnio inteligentny zjadacz trującego chleba powinien się domyśleć o co tu w tym wszystkim chodzi. Ale się nie domyśla bo mózgi zdeformowane prze lata demokracji i wolności nie przyjmują oczywistych prawd. Ludzie po prostu przestali myśleć, rozmawiać, sprzeczać się, wymieniać się poglądami. Zaczęli się natomiast nienawidzić, ku uciesze speców od szemranych interesów.
Jeśli chodzi o mnie to czytam tylko i wyłącznie nagłówki gazet w sklepach, czy kioskach i to mi od jakiegoś czasu całkowicie wystarcza. [ nie było łatwo ]. Reszta jest milczeniem. I nie owiec bynajmniej tyko świń. 
pozdro. drm

2 komentarze:

  1. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
    Cześć wszystkim Jestem Darcy lyne i jestem tutaj, aby podzielić się wspaniałą pracą, którą dr Nosa dla mnie zrobił. Po 5 latach małżeństwa z moim mężem z dwójką dzieci, mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie i wychodzić z innymi kobietami i okazywał mi zimną miłość, kilkakrotnie groził, że się ze mną rozwiedzie, jeśli ośmielę się go zapytać o jego romans z innymi kobietami, ja był całkowicie zdruzgotany i zdezorientowany, dopóki mój stary przyjaciel nie powiedział mi o rzucającym zaklęcie w Internecie o nazwie Dr..nosakhare, który pomaga ludziom w związku i problemie małżeństwa przez moc zaklęć miłosnych, początkowo wątpiłem, czy coś takiego istnieje, ale postanowiłem spróbować, kiedy się z nim skontaktuję, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne iw ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i zaczął przepraszać, teraz przestał wychodzić z innymi kobietami i jego ze mną na dobre i prawdziwe . Skontaktuj się z tym świetnym zaklinaczem zaklęć miłosnych, aby rozwiązać swój związek lub problem małżeństwa
    -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
     lub Zadzwoń lub WhatsApp: +2349083639501
    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujące informacje:
    (1) Jeśli chcesz odzyskać swojego byłego współmałżonka.
    (2) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
    (3) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą.
    (4) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (5) Chcesz być chroniony duchowo.
    (6) Pomóż wyprowadzić ludzi z więzienia
    (7) Wygraj program telewizyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń