sobota, 27 kwietnia 2019

POSTRAJKOWY KAC

 No i kobitki przegrały. Straciły kasę, godność, poczucie własnej wartości. To musi boleć. Czują się podobno tak jakby przejechał po nich walec i to kilka razy. Kazio M. wie coś na ten temat i z pewnością mógłby je pocieszyć, gdyby nie jego chwilowa awersja do płci, przekornie zwanej, słabej.
 W związku z fatalnym zakończeniem godnościowego zrywu rodzi się pytanie fundamentalne. Czy można wygrać bitwę pod wodzą starego pierdoły, który ma tyle ikry w sobie co wysiedziana do połysku deska klozetowa? Nie mówiąc już o jakiejś szczątkowej chociaż inteligencji i cwaniactwie, bez którego w tych czasach nie ma co marzyć o zwycięstwach nad przebiegłym wrogiem. Nie wystarczy mieć rację. Liczy się kurewska skuteczność i tylko ona. Nic więcej. O tym zapomniano w ferworze dęcia w trąby jedynej słusznej racji i przekonaniu, że przeciwnik zesra się w gacie ze strachu. 
Nie zesra się. No chyba, że ze śmiechu patrząc jak nieudolnie próbuje się go pokonać metodami  z dawno już minionych słusznych czasów, kiedy liczył się jeszcze chociaż troszku człowiek. Socjalistyczny co prawda ale zawsze. Kapitalistyczny jest wart tyle na ile użyteczny jest dla osiągnięcia zakładanych strategicznych celów.. Jak nie jest to ch... z nim. 
Jedyna rada dla przegranych jaka przychodzi mi do głowy, to na początek wypierdolić stare Brony i zastąpić je nowoczesnym kultywatorem ze wspomaganiem, potrójnym wtryskiem i automatyczną skrzynią biegów. A Brony na złom bo tam jest ich miejsce.
 I jeszcze jedna rada. Zamiast starego złomu postawić na młode jędrne ciało i giętki umysł. Moja sąsiadka byłaby jak znalazł. Chyba kupię flaszkę i wpadnę do niej. Zapytam czy miałaby chęć...
Ale właściwie to ona zawsze ma. Taka jakaś zupełnie nietypowa na te czasy. 
pozdro. drm



3 komentarze:

  1. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
    Cześć wszystkim Jestem Darcy lyne i jestem tutaj, aby podzielić się wspaniałą pracą, którą dr Nosa dla mnie zrobił. Po 5 latach małżeństwa z moim mężem z dwójką dzieci, mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie i wychodzić z innymi kobietami i okazywał mi zimną miłość, kilkakrotnie groził, że się ze mną rozwiedzie, jeśli ośmielę się go zapytać o jego romans z innymi kobietami, ja był całkowicie zdruzgotany i zdezorientowany, dopóki mój stary przyjaciel nie powiedział mi o rzucającym zaklęcie w Internecie o nazwie Dr..nosakhare, który pomaga ludziom w związku i problemie małżeństwa przez moc zaklęć miłosnych, początkowo wątpiłem, czy coś takiego istnieje, ale postanowiłem spróbować, kiedy się z nim skontaktuję, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne iw ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i zaczął przepraszać, teraz przestał wychodzić z innymi kobietami i jego ze mną na dobre i prawdziwe . Skontaktuj się z tym świetnym zaklinaczem zaklęć miłosnych, aby rozwiązać swój związek lub problem małżeństwa
    -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
     lub Zadzwoń lub WhatsApp: +2349083639501
    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujące informacje:
    (1) Jeśli chcesz odzyskać swojego byłego współmałżonka.
    (2) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
    (3) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą.
    (4) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (5) Chcesz być chroniony duchowo.
    (6) Pomóż wyprowadzić ludzi z więzienia
    (7) Wygraj program telewizyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń