czwartek, 19 października 2023

Za czym kolejka ta stoi...

 Jacoń rozżalony się skarży. Nie po to stałem godzinè do swojej komisji wyborczej, żeby mi teraz jakiś Kamasz mówił jak mam żyć. Bo on chce żyć trans, LGBT, mieć męża,ltd. A Kamasz nie chce. Z tego jasno wynika, że każdy głosując coś tam chciał. Młodzi, żeby nie dawać starym. Starzy, żeby im młodzi nie zabrali. Przedsiębiorcy, żeby mniejsze podatki. Przestępcy, żeby prawo było dla nich łagodniejsze. Celebryci... Wiadomo. Itd. Każdy dostał to co chciał. Oczywiście przed wyborami. Spytamy działacz z opcji, co z jedną z obietnic odpowiedział z zakłopotaniem, że to była tylko taka przenośnia. Bo to nie jest takie proste. Przed wyborami było ale teraz to jest inna sytuacja. Czyli znowu przenosimy się w piękne baśniowe niesłusznie minione czasy, które brutalnie przerwała krwawa dyktatura karłów. Nareszcie naród przestanie narzekać, co już mnie strasznie zaczęło wkurwiać i chciałem jakiejś zmiany. No to mam.  Drm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz