piątek, 20 lipca 2018

POLITYKA MNIE NIE TYKA cd

Cześć/
dziasiaj gorący dzień w polityce to jeszcze coś skrobnę...
Obudziłem sie o 7 39 włączyłem opozycyjne radio ( doskonale rozbudza i nakręca) i usłyszałen, że właśnie dzisiaj jest ten dzień, po którym kraj, świat a wręcz cały kosmos nie będzie już taki sam.
Nie zasmuciłem się za bardzo, bo słyszałem to już wiele razy i niestety nic się nie sprawdziło, dalej jest nudno, byle jak,bogaci dalej mają, biedni dalej nie... Ja akurat jestem biedny, to może dlatego niestety.
Wszyscy o 9 mieli być pod sejmem. Jak wszyscy to wszyscy, wsiadłem na rower, bo mam akurat niedaleko i zameldowałem lekko spóźniony. Policzyłem wszystkich skrupulatnie, wyszło dokładnie 63 osoby, średnia wieku też coś koło tego.
Dlaczego ja o tym w ogóle piszę. Ano dlatego, że ja już wiem dlaczego tak marnie to wygląda. Otóż czytam w sieci, że w Krakowie opozycja dogadała się w sprawie jednego prezydenta, bo inaczej wszyscy stracą intratne stanowiska w spółkach miasta. Można być pewnym, że podobnie jest na wszystkich szczeblach władzy, jak by ona nie była. I w dobie internetu wszyscy juz chyba o tym wiedzą i mają te lisie mordy, nawołujące do rewolucji  głęboko w dupie.
A,,, i jeszcze dodam, że mój post nie jest polityczny.
Pozdrawiam wszystkich, tych za i przeciw
drm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz